Hänt sen sist!

Ridning, umgänge, psykolog, familj m.m m.m. Jag har ju alltså fem syskon. Varav en lillebror som jag inte träffat på tio år.. I torsdags hade min älskling en "överraskning" åt mig. Han svarar i sin mobiltelefon som ringer den hiphoppande signalen likt en spyfluga som surrar runt huvvet när man ska sova på natten... ja.... i varje fall, telefonen ringer och Tomas beger sig ut genom dörren med en av de märkligaste miner jag nånsin sett. Av den enkla anledningen ställer jag mig och tittar genom fönstret, jag ser att han möter upp en bil, det tar ett tag(EN JÄVLA TID)så ser jag att han kommer tillbaka och har med sig två personer, på håll ser jag att jo men visst, det är ju min lillebrorsa(och han tjej) som jag inte haft kontakt med på tio år! familjen är det viktigaste man har här i livet, och jag är så jävla glad över att äntligen ha fått träffa min lillebror!! Dom stannade här torsdag till lördag, så på fredagen ställde vi till med fest där vi käkade grillat och surströmming.. Det var så fruktansvärt trevligt att samla dom som betyder mest i hela världen och nu har jag och Tomas bestämt att vi ska göra det lite oftare:) Mycket mer har såklart hänt, men skulle jag skriva allt så skulle ni inte orka läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0