Hur ska jag lära mig?

Såg att det fanns ett klipp på facebook, en mamma som gör något hemskt med sitt barn(har inte tittat på det men det framgick att det var något riktigt hemsk) för det första undrar jag vad det är för jävlar som sitter och filmar såna saker, men det är väl samma jävlar som mamman själv.. För det andra kommer jag nu att må dåligt, av att ha sett framsidan av det här klippet, resten av natten. Som jag alltid gör när jag ens ser en skymt av sådana här saker.. Att det finns så mycket sånt här(barn som råkar illa ut) ont i världen, gör mig så uppgiven men samtidigt vet jag att i dagens läge finns det inget jag kan göra.. Visst, händer det när jag är i situationen, då finns det nåt jag kan göra, men alla filmklipp som läggs upp överallt, jag hatar dom jag hatar dom så jävla mycket för jag känner mig så fruktansvärt maktlös och dom berör mig så fruktansvärt mycket.. Jag behöver verkligen lära mig att hantera det! Men hur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0