Vår!

Igår tog vi fram utemöblerna, så jävla underbart att sitta ute i solen å ta sig en kaffe.. Jag älskar våren och allt den för med sig, våren är verkligen min årstid. På tal om något helt annat så tittade jag på top model sverige(där tjejerna i vanlig ordning är osams) men en av don sa faktiskt en (för mig) tänkvärd sak, jag kommer inte ihåg exakta ord, men innebörden av det var iaf att man inte ska tro att allt kretsar kring sig själv. Jag tycker det är lätt hänt att ta åt mig av saker å tro att det är pikar till mig etc, men det kanske är dags att släppa egot i de flesta lägena å istället enbart lyssna när magkänslan säger måt, det brukar vara den som stämmer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0