Sommaren är kort, det mesta regnar bort.

Sitter här framför datorn och gäspar stup i ett. Känns som en bra start inför nattens jobb:)..


Emellanåt tänker jag tillbaka på mina ungdomsår, mycket jag gjort och sagt som jag ångrar och då tänker jag speciellt på det jag sagt till människor som har sårat dem. Minnesbilder kommer upp och det kryper i hela kroppen på mig och jag kan överhuvudtaget inte förstå hur jag kunde säga/göra så elaka saker.. Jag har väl bett halvt om ursäkt någon gång på fyllan, men vad är det då? Jag skulle vilja be om ursäkt på riktigt och visst, det är väl bara att göra det. Bara... Men det är inte så bara..

Kommentarer
Postat av: <3

Åh fina fina älskling, jag älskar dej<3

Svar: Älskar dig underbaring!
piem.blogg.se

2012-06-17 @ 17:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0