Nu är det snart slut!

TVÅ! veckor är det kvar av pluggandet.. Är fruktansvärt trött på det nu och känner att jag måste ta en paus! Pga det så blir det ingen marknadsföring för mig nu, utan jag skjuter upp den kursen å tar nya tag i höst igen. Som jag även förut skrivit så vet jag varken ut eller in angående vidareutbildning, jag orkar inte plugga mer just nu och jag vet defentivt inte VAD jag vill plugga till. Så för tillfället skulle jag faktiskt nöja mig med en rad på jobbet å sen får det komma till mig i den takt det kommer.. Tänker inte stressa nåt mer utan jag hinner, är ju inte lastgammal liksom..
Dags att kämpa på med det två sista veckorna av webbdesign, ikväll blir det Zumba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0