Ett par år senare.

När jag idag sitter här å försöker förstå matte B(förstod jag ens matte A?), då kommer den här känslan över mig; tänk om jag hade förstått innebörden av min tidigare skolgång. Att sitta här så många år senare, å försöka förstå ,utan att ha lärt sig grunderna, det är inte lätt! Jag brukar heller aldrig ångra saker, för jag anser att man inte ska ångra-utan ta lärdom-men faktiskt så ångrar jag att jag inte tog vara på skoltiden, jag ångrar att jag inte hade en aning om hur viktigt det faktiskt är för framtiden. Vill du ha ett bra jobb med bra lön i dagens läge, då krävs det en vidare-utbildning, å för det krävs ok betyg.. så är det ju bara. Så faktiskt, ett par år senare sitter jag här å ja, jag ångrar att jag inte tog tillvara på den lärdomen och grunden jag faktiskt kunde ha fått, för det hade gjort skillnad nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0