Dum.

Ibland så känner jag mig bara så jävla dum. Jag sitter liksom här med min matte och fattar INGENTING. Företagsekonomin har gått bra, men nu har jag kommit till kapitlet som handlar om att höja lönsamheten inom företaget, och där ska man då RÄKNA ut hur stor summan måste vara för att gå "jämt" upp, eller med vinst.. Men SUCK SUCK SUCK. Och samtidigt känner jag såhär, jag försöker att intala mig själv att jag istället för att sucka och tappa hoppet, ska se på det positivt och Inte redan innan jag sätter mig, ställa in mig på att det kommer gå åt H-vete, för då gör det det... Jag hade iaf Jenny här en dag, å hon förklarade så jag förstod en hel del, det var ju bara det där med att repetera också..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0