Hej!

Har så mycket jag vill skriva i denna blogg. Långa inlägg med den nakna sanningen. Men varje gång så gruvar jag av mig. Jag ska dock ta tag i den biten inom kort och bjuda er på riktigt snaskiga saker från mitt liv och min väg att bli vuxen på... Gårdagen bjöd på surströmming och för andra gången i mitt liv åt jag skiten, tro det eller ej.. Nu längtar jag till nästa gång! Men först på listan; TACO!!! Ja men vad hände med lchf då tänker ni, och ja för det mesta försöker jag skippa kolhydraterna, för min mage funkar bättre utan. MEN, den funkar inte felfritt så jag har kapitulerat inför faktum och orkar inte bry mig just nu.. Har haft problem med min mage i 10 år så når år till lär jag väl inte dö av.. Tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0