Grrrrrr...

Trots att jag har ett lyx-problem, är det fruktansvärt irriterande.
Handlade fyra plagg (skit-snygga) kläder på tradera. Köpte allihopa av samma tjej.
Den totala summan vart 581 kr.
Denna tjej ska nu ha 119 kr i fraktkostnad(hon vill ha 700 kr av mig) för hon säger att jag ska betala frakten för vart och ett paket, trots att hon ändå sedan ska samfrakta(=samma paket) kläderna.
Vilket (rent ut sagt) jävla dumhuvud!
Hade lagt till henne som favoritsäljare, hon har mycket fint och mycket nytt, som går att få till rimligt pris. Men därifrån åker hon nu BORT BORT BORT.
Aja, det var dagens "problem" men nu när jag skrivit av mig känns det genast bättre;)

Kommentarer
Postat av: Helena

SV: Kommer gärna å hälsar på er =). På två veckor ska det minsann gå att hitta tid. Du, va har du för mailadress förresten?



Å ang den här Tradera-säljaren: sicket pucko! Säjer man att man ska samfrakta så ska man, då betalar man bara frakt för ETT paket innehållandes flera grejer. Jag har handlat skitmycket på tradera å ibland flera grejer av en säljare å alla har satt frakt för det enda paketet oavsett hur många plagg som finns i.

2011-06-16 @ 10:06:44
URL: http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0