Angående kärlek,

så tittade jag på Oprah Winfrey här om dagen. Hon sa som vanligt en del kloka saker, men det var en sak som fastnade lite extra mkt.. När man är tillsammans med någon, ska den personen inte släcka ens inre låga, utan låta den brinna och hjälpa den att brinna ännu starkare. Ansåg att det var mycket klokt sagt, får exakt så borde det ju vara..
Nu har jag ju den turen att ha en sådan pojkvän. Men jag har dock provat på båda sorter, och det är inte att föredra en livskamrat som släcker ens låga, såklart. Tyvärr så är det inte så klart för alla..
Påsken har i övrigt varit helmysig, med det underbaraste vädret, och jag älskar underbart väder! Älskar´t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0