Suck..

Tycker synd om Jimmie Åkesson, dom jämför förtrycket i Saudiarabien, med att det är lite kvinnor i hans parti.
Vilket jävla skitsnack. Faktum ÄR, jag förstår att inte mer kvinnor är med i hans parti, det finns mycket hotbilder kring Sd, och som kvinna skulle jag vara mer än rädd om jag var med i deras parti.
Faktum är att dom har många invandrare emot sig(utom en del och dom som själv är med i deras parti) vissa invandrare har en "sämre" syn på oss kvinnor, och jag tror att man inte tar den risken som kvinna.
Det var på nån anti-Sdsida som dom nån avhoppare hade skrivit, Jimmie gör det bara för att kunna lyfta en hög lön, när han väl kommer in i riksdagen.
Tillåt mej asgarva över det påståendet. För jag tror ingen människa anser att en hög lön är värt det som han har fått utstå. Mobbning, diskriminering och förtal.
Nu hoppas jag snart att dom börjar anmäla folk som kallar dom för rasister!

Kommentarer
Postat av: Din älskling:)

jag håller med dig hjärtat mitt:)

2010-09-21 @ 15:05:41
Postat av: Anonym

------

2010-09-22 @ 11:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0