Ja, vad ska man säga.


Jag tycker att Sverigedemokraterna är ett bra parti, som jag antar att dom allra flesta redan förstått. Det är ingenting jag gör någon hemlighet av. Och det är något jag kommer att stå för.

Är det någon som inte vill ha mej som vän för det, så är det upp till den personen själv.
Sd står för mycket bra saker, och jag anser b.la att det är nödvändigt med en invandringsbroms. Det är så många(inte alla) invandrare som har bott här i många år. Dom har inte jobb, dom kan knappt svenska och dom lever i förorter där det blir väldigt mycket bråk och upplopp. Är det humant? Är det humant att vara det land som släpper in flest invandrare i Europa, och ändå inte ha resurser till det? Självklart blir det brottslighet etc, för hur ska dom annars få pengar. Självklart blir det slagsmål för dom har olika religioner. I vissa länder pågår det fullt krig, och varför skulle dom ändra åsikt när dom kommer hit?
Anhöriginvandring är väl det som ställer till det mest, och självklart vill man ha sin familj med sig, men som sagt. Politikerna som har suttit vid makten förut, verkar ha struntat totalt i hur många som har kommit, och vart dom ska placera dom, och hur vi ska hjälpa dom. Det går inte att sätta alla invandrare på samma ställe, och tro att det ska lösa sig av sig själv..
Brottsligheten har ökat mycket, och invandrare står för mycket av brottsligheten med. Förklarligt kan jag ändå tycka. För man kan inte bara ta hit folk, och tro att dom ska klara sig själv. Det även många som gör brott här, och sen flyr tillbaka till sitt eget land. Å då spricker ju den där teorin om att dom var flyktingar från sitt land från början.
Vi är det land i europa som har flest antal anmälda våldtäkter varje år. Majoriteten begås av invandrare.
Vi bygger moskeer för en religion, vars ledare är pedofil. Det finns karikatyrer på han med sin fru. Som var 6 år gammal! Det strider emot alla lagar, regler, etik och moral som nånsin har funnits. När Muhammed avbildades Var det upplopp för att han avbildades, inte en jävel som bryr sig om vad man borde ha brytt sig om. Det eldades även upp ambassader i diverse land och brandmännen vart attackerade.
Burka och niqab hittades på av mannen, för att inte män skulle kunna titta på kvinnorna. Vad är det för stenåldersgrejer! Vi pratar om jämnställdhet i Sverige.
Så alla som tycker illa om Sverigedemokraternas politik, till er vill jag säga att jag hoppas ni bojkottar Norge och Danmark nu i framtiden. Även Frankrike där det är förbjudet att bära täckande klädsel. Eftersom det finns motsvarande politik där.
Vidare vill jag tillägga att jag bryr mej inte ett skit om vad mina vänner har röstat på. För enligt mig, så får mina vänner ha en annan åsikt! Och kan dom inte acceptera det, ja då behöver jag inte den människan som vän heller..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket tjat!.

2010-09-28 @ 11:56:30
Postat av: Petra

Sluta läs då serru.. Jag tjatar precis hur mycket, och om precis vad jag vill i min blogg. Passar det inte, DRA!

2010-09-29 @ 16:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0