Studera på distans.

G. G som i godkänt. G som i att det räcker inte för mej!!!!!
Matte A och Svenska B med betyget G. Men vad ska jag göra åt saken? Jag Suger på matte! Och jag kan inte svenska skrivregler. meningsbyggnad/ordföljd/ordbetydelse. Predikat, bisatser m.m. m.m.
"du har fått godkänt på din uppgift Petra, men du behöver titta mer på...."
"du har bra förståelse för det svenska språket Petra, men detta är inte ett referat i dess rätta mening..."
Idag har jag 4 skrivarbeten jag ska lämna in. Tack vare omständigheter har det blivit tajt med tid.
Det är skönt att studera hemma, men det är Mycket svårare än att studera i skolan. Tur att det inte ens är halva kursen kvar på dessa tråk-ämnen. men, nu är det dags att göra något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0