Gymmet!

Var väl en 8-10 månader sen jag tränade relativt kontinuerligt:) Så idag fick vi på oss träningskläderna å drog på gymmet. Jag var t.o.m så engagerad så att jag tog med mig gym-skorna.(för att få bra stöd för fötterna)
När jag väl snörat på mig dem, tar jag i vanlig ordning hopprepet för uppvärmning.
Första varvet av hoppande går bra, det andra med.. Men på det tredje hände något, när jag satte ner vänster fot i golvet, ville den inte vara med. Utan den vek sig, vilket gjorde att jag ramlade med min stora mage. Om man ska lyssna på Tomas förklaring(som sett allt, när han precis kom runt hörnet), såg det ganska roligt ut där jag satt i min "yoga-ställning med magen".. För mig då är det dock inte så roligt. Första dagen på gymmet, och jag kan inte gå på foten för tillfället, och mest troligt några dagar framöver. Den har svällt upp och fått en ljus nyans av blå än så länge.
Men jag kan ju vara nöjd med att bli upppassad iaf;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0