Kärlek.

Det är min fundering just nu.. Vad är kärlek för dej?
Vad är kärlek för Mej?
Förutom det grundläggande, som är förtroende, tillit, trygghet.
Vad har jag och Tomas i vårat förhållande?
Jo, vi har stöd av varandra i alla situationer. Vi har kul tillsammans. Vi tycker om att göra samma saker. Vi har likvärdiga värderingar. Vi tänker på samma sätt. Jag tycker fortfarande (efter ett år nästa lördag) att han är snygg:).Vi hjälps åt med allt här hemma. Disk, matlagning, städning, tvättning.. 
Passion, den där känslan av att vara kär, med fjärilar i magen. Den finns fortfarande kvar.

Den 27e mars träffades jag å Tomas för första gången.. Det ska enligt rykten ha gått till såhär:)

Tomas står å hänger vid baren, jag(som alltid funnit honom snygg) går såklart fram... Pratar en stund innan diskussionen går såhär:
Jag: Vart ska du sova i natt?
Han: Jag vet inte...
Jag: Då ska du sova med mej.
Han: Okej..

Sen den dagen, har vi varit med varandra nästan varje dag. Och dom nätter vi har sovit ifrån varandra kan man räkna på 10 fingrar..

Kommentarer
Postat av: Tomas Your heart

Men vilken kväll, den var helt underbar precis som det närmsta året vart:) oh tänk alla år vi har kvar:) men mm m m:) Du är mitt allt älskling och jag älskar dej så jävla mycket<3

2010-03-20 @ 07:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0