läs:

Antar att det är ganska många som läst Gömda å Asyl, skrivna av Liza Marklund å "Mia Eriksson".. Uppmanar er att gå på biblioteket å låna: MIA, Sanningen om Gömda, av Monica Antonsson..

Så många liv dom har förstört genom sin (Gömda) bok. Kom ihåg när jag läste dom där böckerna.. jag tyckte så synd om "Mia", å funderade å funderade på varför ingen hjälpte henne.. Men i slutändan är det i själva verket hon(Mia) som förstört en massa människors liv. Å hur fan, man som journalist kan, skriva en bok å påstå att den är sann, utan att ens ha belägg för det man skriver. (jag ska nu använda Tomas favoritord) Jaa, det är faan horibelt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag blev fly jävla förbannad när jag läste "Sanningen om gömda". Den där Mia måste vara en sjuk människa.

Jag har läst alla hennes böcker och mått så jävla dåligt för hennes skull och tyckt att det är fruktansvärt allt det som hon blivit utsatt för...så var allt bara en lögn...Horribelt är verkligen ett bra ord att beskriva detta!

2010-01-24 @ 13:23:43
URL: http://northtwig.blogg.se/
Postat av: Sara

Kan ju snarare vara hon som skrivit sanningen om gömda som är dum i huvude, eller överdriver

2010-01-24 @ 13:42:03
URL: http://eckerman.bloggplatsen.se
Postat av: <3

Horibelt, hahahahahaha:)

2010-01-24 @ 18:35:15
Postat av: Bloggskrivaren sj igen.

Ja, man vet ju inte vad som är helt sant och inte. Det kommer man ju aldrig veta.

Men eftersom hon som skrivit sanningen om gömda(Monica Antonsson)har ett x antal bevis, och även intervjuat de flesta personer som det skrivits om i Gömda, väljer jag att tro på hennes version.

2010-01-27 @ 17:44:44
Postat av: Anonym

Ja, det är så jävla hemskt!



Dom flesta som Liza har skrivit om har även försökt få kontakt med henne, för att fråga vad fan hon ljuger om. Men hon(Liza) har inte behagat svara dom.

Förstår att hon(som brinner för det här med våld mot kvinnor) vill få upp ögonen på folk, för det är inte ok i nån form med kvinnovåld. Men att göra det på andras bekostnad, tycker jag inte är ok. Det gör henne till en lika dålig människa som dom hon själv hatar!



2010-01-27 @ 17:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0