Dags för dagens inlägg dåra..

Idag har det varit 4 minus här i Linsell. En helt perfekt dag för att vara ute å gräva i snön! man skulle ju haft en skoter också, men det kommer väl en dag det med! Man får vara tacksam för vad man Har istället..
I morgon blir det till att kika på lägenhet, får hoppas att den är fin å att det går som vi vill!
Då är det våran tur i ordningen för middagsbjudning! Ska nog ta å införskaffa ett Buzz också.. Måste ju säga att det är ett jävla kul tv-spel, å jag gillar inte ens tv-spel..

Jaha, annars då.. 10 månader med världens bästa Tomas Stenvall idag. Känns som att det var igår.. Ne, det gör det väl kanske inte. Men jag är minst lika kär i honom som jag var i början. Å det är ju liiite underbart de! I löööv that man...
Men, just nu står han å lagar köttfärs till Taco, så jag ska väl kanske ta å lyfta på röven å skära lite grönsaker, istället för att sitta här;)

Tack å hej leverpastej!

Lev idag, i morgon kan det vara försent!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0