Problem?

Jag har nånting som jag funderar lite över. Jag är en sån människa som gärna vill hävda min åsikt hela tiden. Tala om för folk vad jag tycker å tänker utan att ens ha blivit tillfrågad. Jag får ibland lust att gå fram till en person, å tala om vad jag tycker å tänker om en sak, utan någon som helst anledning.
För, jag har inte blivit tillfrågad. Vi har inte pratat om det. Ingen har bett om min åsikt.
Å det är ju verkligen så, att det finns ingen åsikt som är sanningen.
Att hålla på å hävda sin åsikt hit å dit i olika sammanhang, det är bara så jävla dumt. Å man ödslar bara en massa energi som man kan lägga på vettiga saker..
Men, detta är inte sanningen, det är bara min åsikt!

Packningen är nästan klar, som min underbara pojkvän precis sa, så är det bara 3 nätter kvar i den här lägenheten. Blir en ny start, för mej å min lilla familj, å en bra sådan skulle jag tro:)

Ta hand om er, å era nära å kära... Man vet aldrig vad som händer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0