Passa på,

å skriva lite här i "vilopausen". Har inte riktigt kommit igång med packningen för idag.. Borde väl egentligen sätta lite fart. i morgon är det ju dags. dags att byta bostad å dags att starta om. Känns skönt. Men hade varit lite bättre om allt hade varit klart.. Men men, det är väl så med livet. Det känns ju iaf skönt att det är "riktiga problem".
Jag är ju iaf inte sur över att det är för lite utrymme för kortgrejen på ica. Eller att det är fel limpa för 10 kr i bladet.  Eller nåt annat litet i-landsproblem.. Om jag nån dag klagar över nå såna saker, skjut mej för fan..

Ne, dags å sätta igång..

Tack å hej..

Kommentarer
Postat av: <3

haha goding:) älskar dej<3

2010-02-07 @ 15:47:53
Postat av: Helena

Fan saknar er!!! Hoppas vi hinner ses i påsk för då kommer jag hem :). Längtar som fan. Å jag vill se hur ni bor :). Puss å kram!

2010-02-08 @ 15:34:39
URL: http://luzzis.dinturiel.se
Postat av: Likkan

Vart ska du flytta då? =P

2010-02-09 @ 13:02:24
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0