Humor

Tomas humor är en av anledningarna till att jag älskar honom så mycket.. För vi har lika humor han å jag. När ingen annan skrattar, skrattar vi, åt exakt samma sak... det är en härlig känsla, och det får mej att känna samhörighet. Humor är viktigt.. Att vara glad å skratta är viktigt.

Nu sitter han där inne i tvrummet å säger att han älskar mej, så jag antar att han vill att jag ska komma dit. Så jag ska väl ta och göra det;)
Tove ligger i sitt rum här brevid och ska till å sova. När hon hör att Tomas säger jag älskar dej, ropar hon in ifrån sitt rum -mamma, mamma jag älskar dej.. Det är dom underbaraste orden som finns!

Kommentarer
Postat av: Ditt <3

Och jag har så jävla kul med dej min underbara tjej:)JAG ÄLSKAR DEJ<3

2010-02-22 @ 10:18:46
Postat av: Helena

Men gounge Tove är då hehe :). Hoppas allt är bra me er. Pussar å kramar från "södern"

2010-02-22 @ 15:05:07
URL: http://luzzis.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0