Hicka.

*hick* *hick* *hick*
Fast det låter inte så, det bara känns i magen att den lille har hicka.
Tiden flyger iväg, igår började Tomas måla bebissängen iaf, och den blir riktigt fin!:)
Har specialbeställt en bebissäng, så att vi kan sätta fast den i våran säng, med öppen sida. Tove sov i min säng när hon var bebis, men det blir lite dåligt med sömn eftersom man inte vågar röra sig då man har bebisen i sängen. Så nu får våran bebis en egen säng, fast ändå sover han med oss.. Perfekt tycker jag:)
Tiden flyger iväg, sista veckan nu så har jag avklarat 4 kurser, två kvar. det är tufft att plugga hemma, man måste verkligen göra bra skolarbeten om man vill ha högre betyg, det handlar inte så mycket om att snacka(som för övrigt är min bättre sida) så det blir som det blir..
Med det sagt så är det dags att sätta igång med det nu..
Så här ser magen ut nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0