Det är konstigt.

Har spenderat ett par kvällar i min ensamhet nu, då min pojkvän jobbar natt och jag har valt att åka till huset efter jobbet.
Tove har varit borta sen i fredags, så Heelt ensam har jag varit.
Det är en väldigt underlig känsla att vara ensam, och jag kan inte påstå att det är en speciellt kul, å bra känsla.
Jag vet liksom inte vad jag ska göra och det känns bara allmänt konstigt liksom..
Men jag tror ändå att det är bra. Man måste kunna vara med sig själv, och efter dom här dagarna har jag förstått att det inte är så jävla lätt...

Kommentarer
Postat av: Likkan

Haha. Ja det märks att du är ensam, bloggen har fått nytt liv ;D

2010-08-10 @ 18:02:19
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0