Bra och dåliga dagar..

visst är det så.. Det har varit ett par dagar här, som inte varit bra dagar. Men man har såna, å jag menar, om det aldrig var skillnad. Hur kul skulle det vara då liksom?
Utan molnen skulle man inte uppskatta solen, så sant som det är sagt..
Nu är det 5 dagar kvar tills vi stänger på vallen. Det är 6 dagar kvar tills jag ska utnyttja mina presentkort, på carinas hudvård och Annikas klipperia. Det är 8 dagar kvar tills vi ska på ultraljud. Det är 9 dagar kvar tills vi åker på semester.. Vilken jävla härlig tid det är som ligger vid mina fötter:)
Nu är det dags för om-möblering av rum.
Min kära vän Erika kommer i morgon:)
Kram å godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0