Processer..

En jävla massa.

Hm, skrev att jag är jävligt svartsjuk.. Men vad det skulle stå, är snarare Var jävligt svartsjuk..

Såhär är det med. Känslor och förnuft är två helt skilda saker. Och känslor tar alltid överhanden. Så när man är i en situation, är det alltid känslan som bestämmer. Men om man inte är impulsiv(som jag) utan tar det lugnt och funderar en stund. Innan man säger eller gör nåt(som man sen ångrar) så tror jag att resultatet blir bra.. Det har jag iaf lärt mej av mina misstag;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Du skriver så bra, jag älskar din blogg. Å dej me för den delen :). Saknar dej!!! Hoppas verkligen vi kan ses i sommar när jag kommer hem! Puss

2010-04-08 @ 09:55:27
URL: http://luzzis.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0