Dags att bege sig?

Till jobbet kanske.. Börjar inte förrän kl 14, men jag tänkte att godiset skulle få sig en påfyllning innan det är dags..
Har idag beställt en ny laddare till min mobil, och jag tror bestämt att den skall läggas undan efter varje användning. Våran Grand Danois, Noble Diamond-förkortning Nia, har ätit upp fyra stycken innan. Så jag borde ha kunskap om det nu. Borde iaf..
I helgen var vi till Sundsvall å införskaffade en ny säng. En mjuk å fin säng, som det kommer bli kungligt å sova i. En säng är värd att spendera lite pengar på,(jag citerar Helmut)"eftersom man sover en tredjedel av sitt liv". Och det är ju faktiskt sant.
Synd bara att det blir Tomas som sover i sängen hela sommaren. Eftersom Min kära mor å jag kommer att sova på vallen. Men vi lär nog åka hem nån natt i veckan. Jag menar, vi behöver ju duscha också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0