Trotsåldern.se

Tur att jag har en underbar pojkvän, som är helt suverän med min dotter.. Det är fan jobbigt å vara ensamstående förälder. Den som säger nåt annat måste ljuga alltså.. Men så kommer den där gången i livet, då man hittar den som man ska dela det med. Allting klaffar, tankar, känslor, kommunikation å förnuft å känslor säger oftast samma sak.. Det är kung de! Då står man ut med trotsåldern.se
Är på tatueringshumör, får bli en nice tatuering över revbenen den här gången tror jag:) Är dock lite som ska ordnas innan, översättningar, färg, stil m.m, men jag litar på att min duktiga tauerare(Daniel Söderqvist, Alternative Art) får ihop en lika kung som den sista..
Bilbingo ikväll, yeah.. Nu ska jag allt ta hem storvinsten på 55000;) Då ska jag köpa en fiddy åt dej älskling..
Ja, så till det där lite mindre roliga. En timme har jag på mej å ordna allt som jag ska ordna å jag kommer inte ens hinna hälften, speciellt eftersom jag bara sitter här;) SÅ ATT nu ska jag ta å lyfta arslet från stolen å göra nåt.TAck å hej leverpastej.
Ut å ut

Kommentarer
Postat av: Din älskling <3

liite snäll du e då som ska köpa en sån åt mej om du vinner :) Älskar dej mer än allt och kommer jämt göra det, och jag kommer jämt finnas där för dej <3

2009-09-03 @ 13:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0