kvällsinlägg

Skulle ju skriva ett långt ett sa jag tydligen tidigare här.. Meen, det tror jag ej att det får bli. För i sängen ligger min underbara pojkvän å väntar på mej, å som vanligt kan han säkert inte somna innan jag kommer å lägger mej;) Han e för go han!
Idag lastade vi hästarna så drog vi på sandbacken å tränade för helen(a), det gick faktiskt väldigt bra å hon berömde Montana, lite kul med tanke på hur lite riden hon är. Man blir iaf sporrad till å fortsätta då:)
Har även kokat sylt, på sötningsmedel ist för socker.. Till en sats(Tomas, tänk inga snuskiga tankar nu;)) sylt, behöver man så lite som 1/3 sötningsmedel, jämfört med socker.. Cancerframkallande, tänker dom flesta nu. men icke tänker jag.. Inte i så pass små doser å sen är det knappast värre än socker-Som sägs ge abstinens om man slutar med det, å blodsockersvängningar hit å dit. Finns säkert en massa mer med, men kommer inte på det dock.. Jaja, har en tråkig nyhet med. Å det är att våran hamster-Gerda-har lyckats med det allra konstigaste. Försvunnit i tomma intet, ut ur sin bur.. Mycket konstig!
Tack å hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0