Hamstern Gerda.

06.00 i morse vaknade jag av att Tomas stod i ena hörnet av tv-rummet å lyste med sin telefon. Jag undrade ju givetvis vad han gjorde där. Till svar fick jag att han hade hört gerda. Å visst hade han det.. Hon hade gnagt ett a4ark ur min soffa. min soffa som jag har på avbetalning fortfarande. Min soffa som är så fin.. Jaa, min soffa. Men i vilket fall, när jag väl ställt iordning hennes bur, börjar hon med att riva om å stöka till. Hon terroriserar även den andra hamstern. Och när vi ska ta upp henne här på kvällskvisten så börjar hon med att pissa på mej, vartefter jag lämnar henne till Tomas, som hon även pissar på å slutligen biter i fingret så han börjar blöda.
När gerda försvann här i förrgår(+- nån dag) så trodde vi nästan att hunden hade ätit upp henne. Nu ikväll, så önskar vi nästan att den hade gjort det, hehe....

Kommentarer
Postat av: Din älskling <3

hahaha ja jävlar :) älskar dej underbaraste :)<3

2009-09-20 @ 19:07:01
Postat av: Syster Z

hahaha, Gerda är ju för gullig. Jag kan ta henne om ni är less på na ;) Flörtflört

2009-09-22 @ 09:30:58
URL: http://somedaywedie.blogg.se/
Postat av: Helena

Hahahaha!! Gulliga husdjur ni verka ha hehehe ;o)

2009-09-22 @ 15:14:06
URL: http://luzzis.blogg.se/
Postat av: barne

Eran hamster blev precis min nya idol! :D

2009-10-19 @ 16:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0