Dags för ett nytt inlägg kanske..

Kände det på mej igår. Det satt där igen, som en liten klump. Å bara fanns där helt plötsligt. Inte igen var min första tanke, helvete. varför? Varför i hela jävla helvete?! Men, som jag redan kände så skulle det stanna den här gången. Å bara finnas där å irritera som aldrig förr.
Vad har jag gjort dej för ont var min första tanke, det var ju ändå ett tag sen nu. Jag hade iofs inte räknat med att det inte skulle försvinna för gott.
Men varför just nu? Det är frågan jag ställer mej.
Å medans jag ställer mig själv den frågan fortsätter det att gnaga i mej, äta upp mej inifrån. Jag känner hur det sprider sej i mina vener, förgiftar mi kropp när det blandar sej med mitt blod. Snart finns det ingenting kvar av mej, utan kvar finns bara: Förkylningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0