Vettigt?

Har inte vidare värst mycket vettigt å skriva om idag faktiskt..Det är bara en sån här dag idag liksom. Iofs var det inte så längesen jag vaknade, så tankeverksamheten har väl inte kommit igång riktigt än:)
Funderar mest på Tomas å min sundsvallsresa på lördag. Är ju så jävla nice å komma bort en sväng å göra/se nåt annat.. Vi ska handla några julklappar å lite allmänt liksom.. Skönt att ha en del avklarat så slipper man ta hela smällen Nästa mån, å i dec.. Mina älsklingar fyller ju även år i jauari, så då måste man ju ha pengar kvar till det:) å så ska vi väl införskaffa nånting å ha i vårat akvarium..

Min älskling har ju även en blogg: Toamspt.blogg.se, läs den vettja;)

Nästa Torsdag blir det tatuering för min del.. Var ju en snäll lillebror som gav mej 25%, så då är det klart att jag måste ta tillfället i akt. Ska skriva lite på "revbenen" å så småningom binda ihop det med en blomranka.. men nästa sittning får bli efter jul iaf.. När man har råd igen:)

Annars är jag mest bara brydd på allt det sjuka som har hänt på sistone. Visst, jag är van vid att allt inte är normalt. men det har varit i "min" värld.. Nu är det ett par år sedan jag levde i den, å har på så vis inte så mycket där å göra längre. Visst hör jag saker, men det blir inte på samma vis. Det som händer nu har dock inget med den världen att göra.. Man hör saker hit å dit å allt gör mej bara så förbannat brydd.. vettigt folk va? Nja, spelar ingen roll vart man kommer, vilken "folkslag"(hatar det ordet, men använder det för att precisera mej)de är, så är det nog tamefan LIKA mycket skit överallt.. Jag blir bara brydd jag..

Å till det allra sista för dagen nu då.. Den 31a den här månaden, har vi återträff å kommer att ha den på mysen, när vi har käkat middag å grejer så är det efterinsläpp, så KOM DIT Å HA KUL FÖRFAN!!

Tack för att ni har orkat läst, å fortsätt gärna:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0