Ledig dag..

Idag å igår. Igår vart det badhus å träning.. Sedan tacokväll hos syster, föräldramöte å avslutning på dan fick bli bonde söker fru.. Aldrig förr har jag träffat en kille som faktiskt tycket om å titta på såna här såpor. Men så kom ju Tomas in i mitt liv.. Å han är ju inte som alla andra;)

Vet inte om jag har nåt direkt vettigt å skriva om. Tycker om å skriva om känslor i min blogg. På nåt vis får jag det ur mej å då försvinner det liksom ur mitt huvud.. Eller försvinner å försvinner. Men det lägger sig till rätta där nånstans, det får ro..

En ledig dag=städdag.. Så det är vad jag ska roa mej med idag. Städa å rida.. Gå över till mammas affär( där jag inte heller idag ska göra inbrott) Jag ska Bara dricka en kopp kaffe.. Saknar min fina pojkvän. Roligt, med tanke på att vi snart har varit tillsammans i 7 månader å bott tillsammans prakriskt taget från dag ett. Ändå saknar jag honom å kan inte få nog av honom. Funderar liksom på vad det är som gör det så bra. kan inte komma fram till så mycket mer, än att det är vad man gör det till. Vi har liksom pratat om ALLT, å finns det inget man döljer eller försöker skydda, ja då finns det ju heller inga problem..

det går bra nu, å det har det gjort ett bra tag. Som sagt, visst har man sina ups and downs, men det gäller att inte falla allt för hårt. det finns så otroligt mycket man kan göra med bara vilja/tankekraft, man kan bestämma å genomföra saker man aldrig trodde man kunde.. Så det är bara dina egna tankar som sätter gränser!

Ne, dags att göra ett ryck:)

Puss på dej T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0