Fasiken..

Har ju en hel de läsare här på min lilla blogg.. Då är det ju bara en sak jag undrar. Vart är alla kommentarer?

Har som vanligt haft en del funderingar.. Å en av dom gäller helljuset/hellyset(?), på bilen alltså.. vilket ni kanske förstod. Iaf, att bli bländad är lite otrevligt tycker jag, speciellt om det regnar/snöar å är allmänt risigt väder. Förut har jag tänkt såhär: Ne fan, nu ska den jäveln blända av först. Vafan ska jag blända av för, ne, det vägrar jag göra innan han har gjort det.. Meen, under min tur i morse slog det mej vad fånigt det är. Jag hoppas det inte är alltför många som känner igen sig i det jag skriver nu. För faktiskt så är det en förbannat fånig sak. Fokusera på säkerheten istället säger jag bara. Då hädanefter kör jag inget "vembländaravförst-spel", utan jag bländar helt enkelt av när jag ska göra det..

Den andra funderingen jag har då.. Eller ja, hehe, jag har nog fler funderingar än två. (men det var dom här som kändes mest relevanta å skriva här). Å det är ju förstås hur jävla bra jag har det. Jag är inge mindre kär i Tomas nu än för 4 månader sedan, vi pratar om allt. Vi ljuger inte för varandra om nånting. Det funkar på vartenda jävla plan. Har liksom haft lite problem i mina tidigare förhållanden(uppenbart kanske eftersom dom har gått åt helvete) men den här gången så är allt bara så jävla bra. Finns ingenting(eller ja, inte mycket iaf) av mina hjärnspöken kvar. Å det spelar ingen roll om dom så dyker upp i huvudet, för i samma ögonblick som mina ögon ser Tomas, så försvinner dom..

Dags att lyfta röven från stolen nu kanske...

Kommentarer
Postat av: H

2009-10-21 @ 15:04:53
Postat av: Helena

Du är bara kär å galen du ;). Men det är bra! Längesen du hälsa på i min blogg hehe. Puss

2009-10-21 @ 15:05:23
URL: http://luzzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0