Antecknar väl lite i min egen blogg medans jag ändå håller på:)

Tittar just nu på min fina kille som står å diskar en fastbränd kastrull.. Funderar lite över varför jag helt plötsligt hade så många sidvisningar, men kom på att det mest troligt beror på att Tommy höll på å fixa med min blogg igår.
Jobbat idag, som vanligt, har även hunnit med en liten ridtur jag å Tomas. Å i morgon kommer min kära vän Erika.. Fan vad kul det ska bli. träffade henne när jag väntade Tove(å hon sin son) senast, å det är ju en sådär 3 år sedan. Förövrigt har jag varit jävligt hurtig å tränat en hel del den här veckan.. Jag å Lillie slog följe å jag vart stolt medlem av korpen. Så vi har step-uppat å body-tonat oss här i veckan. Känns förjävla bra faktiskt. Följer ju även med Tomas på gymet emellanåt, å snart ska vi börja springa han å jag:) blir en del träning å det känns förjävla bra. Det är ju liksom så att banta kan ju lika gärna slänga sig i väggen. Vill man ha den livsstilen där man kan äta nån godis ibland å käka sina kolhydrater då får man ju helt enkelt röra på sig.. Att gå ner 10 kilo på tex nutrilett å sen tro att man ska lyckas hålla den vikten när man väl börjar käka igen? nja va.. Ne att träna sig i form med den livsstilen man vill ha, det är vad som gäller för mej. Träning kommer alltid vara en del av mitt liv, för man mår så jävla bra, å man får en massa energi..

Ne men nu ska jag nog hänga lite tvätt tror jag:)

Puss på dej min Toams!

Kommentarer
Postat av: Helena

Men hörredu, det ska not inte stå Petra<3Toams utan Tomas va hehe ;)... min blogg kommer du inte in på utan lösen dock...

2009-10-09 @ 08:37:56
URL: http://luzzis.blogg.se/
Postat av: thihi

börja rök

2009-10-09 @ 16:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0