Uppdatering..

Finns inte så mycket att skriva om. Det som rör sig i min hjärna för tillfället är inget jag kan skriva här.. Inte än iaf. Det är åt helvete, det kan jag iaf skriva.. Helt åt helvete!
Tur att jag har en stadig grund å stå på, att jag har min familj, och att dom stöttar och hjälper, när man tappar tron på sig själv. För det är det man gör, tappar tron, skuldbelägger sig själv. Känner sig anklagad. När man egentligen vet, vet att det aldrig kan bli ens eget fel.. För hur skulle det nånsin kunna bli det?

detta är iaf nåt av det sjukaste jag har varit med om. Men kan nu lägga till ännu en sak på min lista. Ännu en sak jag varit med om i livet. Man ska aldrig sluta förvånas, tydligen...

Hoppas på ett bra slut iaf, vad fan nu det skulle vara?

Kommentarer
Postat av: Helena

Nu ska jag skriva en sak till dej som jag HOPPAS å TROR att du tar åt dej av för det SKA du göra om inte annat: det finns inte ord för hur mycket jag tycker om dej! Jag är jätteglad för att vi lärde känna varann så bra. Vi har lite tappat kontakten vilket är jättetråkigt! Men du finns ändå alltid där. Du är alltid så glad å positiv, inte träffat nån som alltid klarar av att se livet från den ljusa sidan. Det är en gåva, Petra. Du är omtyckt å älskad av MÅNGA, bla mej. Glöm inte det å jag finns här för dej när du vill, det vet du <3. Du är dessutom en av dom starkaste jag känner så det här fixar du, det VET jag! Du är en superbra vän, en fantastisk flickvän å en suverän mamma. Jag saknar dej. Puss å kram å sköt om dej vännen!!! Bara att ringa eller messa om det är nåt...

2009-11-24 @ 14:47:34
URL: http://luzzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0