Tänk om..

Ne, man ska inte tänka tänk om.. Fast joo,  just i det här syftet kan man det. Jag känner att jag har kommit till insikt, kommit till ro.. Jag kan leva med min ångest. Jag kan leva med mina ups and downs. För jag har lärt mig det. Jag har fått verktygen till det.. Jag faller inte så djupt jag bara kan, utan bara en liten bit, men stannar där, innan jag tar mej upp igen.. Och tänk om alla människor hade det, jag önskar alla människor det. Livet blir så mycket lättare så!

Nåt jag dock inte lärt mej än. Bara för en människa inte har samma åsikt som mej, så behöver inte hela den människan vara dålig.
Jag är sån, ser saker som bra Eller dåliga. Inte som både och. Tycker jag en människa har en jävla idiotisk åsikt, då får jag svårt som faan för den.. Det är en sak jag måste lära mej, att acceptera en annan människas åsikt, ÄVEN om jag tycker att den suger!

Idag har jag å Tove kikat när Tomas har spelat hockey för första gången på ett par år.. Såg kul ut när det enda han gjorde var å åkte med armarna på knäna, å kippade efter andan;) Sötnosen min! Efter det vart det en pizza på knuten, å sen hem till idol å godis, en riktig myskväll.. I morgon blir det badhus m släkt å vänner, sen Tomas stuga över natten. Ingen tv, ingen ström å utedass. De är fan avkoppling på hög nivå! En helt soft å kung helg!

Nu säger jag godnatt!
Jag önskar er ett bra liv!

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0