Men nu var det längesen..

Jag skrev nåt.. Så de är väl dags igen! I lördags hade vi iaf återträff, 10 år sedan vi gick ut nian. Det startades med en tipsrunda på södra(som jag dock ej var med på, eftersom jag jobbade) å avslutades med en tre-rätters på Mysen, å sedan var det disco.. Det var kul. Vissa av oss har förändrats en hel del, å andra mindre. Så är ju livets gång, å det är upp till var å en..
Har fan lite taskig fantasi idag. Finns en sak som jag grubblar lite på, men det passar sig inte att skriva här. Det kan misstolkas av dom flesta. Så det hoppar jag över..

Datorn går förbannat segt iaf..

Gymmade i förrgår, körde bl.a framsida lår. Kom på att det inte var sån bra ide strax efter jag gjort det.. eftersom jag skulle på step-up igår.. Men det gick ju fint det med. Gillar att ha lite träningsvärk. Det känns ju att man gör något iaf!

Dags å göra nåt vettigt kanske.. Dagarna går så jävla fort av nån anledning..

Halloweenparty i helgen, ska bli skoj:)

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0