Keep holdi`n on..

Jag har världens finaste dotter. Hon är helt underbar. Hon har även sina "dagar", som är ganska ofta nuförtiden. men hon fyller ju ändå 3 i januari. Å anledningarna till dom här trotsålders-faserna är ju naturliga, å deras sätt å bryta sig lös,  å bli en egen individ. Alla barn har rätt till sina känslor. Vare sig det är att vara, arg, ledsen, glad, etc.. Att bli tystad när man är ledsen är samma sak som att lägga lock på sina käslor, å det vet vi nog alla att det inte är speciellt bra! Dock inte sagt att man får skrika rätt ut och kasta saker eller slåss. Man måste ändå ha regler, men man måste fortfarande få vara ledsen. Eller glad, eller vilken känsla det nu än är! Tove Nystedt, 3 år den 10:onde januari, mitt hjärta, min underbara goa unge! Älskar henne så det gör ont gör i hjärtat, önskar jag kunde skydda henne mot allt ont! Men det kan jag inte, så istället får jag försöka ge henne verktyg att klara av livet på bästa sätt, med allt vad det innebär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0