Ja, vad ska man säga..!?

Det finns en person i min omgivning som påstår att jag vill honom ont. Han påstår att när jag mår dåligt, så klankar jag ner på honom, för att få någon annan att må dåligt istället. Det roliga är, att i samma veva som den här personen säger att jag vill få honom att må dåligt, ja, då börjar han skrika om hur jag är och vad jag håller på med, hur knäpp i huvudet jag är, och vad alla i Sveg säger om mej. Det senaste han sa, är att jag ska göra slut med Tomas snart, och hur jag håller på med killar, och att Tove kommer att få en ny pappa snart igen. Tänkte passa på att dementera det här ryktet då, å presentera lite bevis.
Bevis nr 1, jag älskar Tomas.
Bevis nr 2, vi har en framtidsplan, där hus och barn inte ligger alltför långt i framtiden.
Bevis nr 3, jag har nyligen tatuerat in ett T på min arm, och tror knappast jag skulle göra det om jag funderar på å göra slut med honom.
Bevis nr 4, Att jag i egen hög person, överhuvudtaget aldrig ens yttrat att jag ens är i närheten av å göra slut? Vafan är det för fel på vissa..?
Och när vi ändå är inne på ämnet bevis. Utan Riktiga bevis blir inte en människa häktad. Men det återstår å se! Å tills dess, tycker inte jag att man ska yttra sig ett jävla skit om jag ska vara ärlig!

Det var nästan allt från mej idag. Jag vill tacka alla er som har ett öppet sinne. Som inte lyssnar på skitsnack, utan bildar er en egen uppfattning. Som vill hjälpa å inte stjälpa. Som inte är rädd för att tala om sin mening(utifrån fakta å inte en massa lösa rykten). Å er som tar hand om varandra, som stöttar varandra, på rätt sätt, å på rätt väg!

Sist men inte minst hoppas jag att det ordnar sig till det bästa! Att alla ser sin bit å inte låtsas som att det regnar. Det finns problem i världen, i din stad/by, i din omgivning. Vakna upp och inse!

Man måste stå upp för sig själv, på rätt sätt...



Kommentarer
Postat av: Frugan

Men va är detta för person å varför finns denne i din omgivning? Fy fan. Tur du är bättre än så att du tar åt dej men upprörd förstår jag att du blir. Ï love you iaf :).. puss på're!

2009-11-13 @ 12:07:28
URL: http://luzzis.blogg.se/
Postat av: Jag själv..

Ja tyvärr är det en människa jag inte kan välja bort, annars hade jag gjort det på en gång!

2009-11-14 @ 13:00:21
Postat av: Frugan

Hmmm..!! Vi må fan träffas å snacka lite snart du :)..

2009-11-14 @ 16:37:32
URL: http://luzzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0