Hemma!

Efter en lång dag i Hudik! Träffat Barne med bonus-son en sväng, å så har vi varit på buspalatset. Där Tove trivdes som bara den! Efter ett par timmar där, å nån timme på stan, drog vi vidare till Delsbo. I Delsbo kikade vi in hos Erika m son:)
Har kort å gott haft en bra dag. Nu ska jag bara ta mig igenom den här kvällen med. Dagarna går bra, kvällarna är värre..
Jag ska även gruva mej för jobbet. Har varit ledig nu ett par dagar, men på fredag börjar jag jobba igen. Å helt ärligt, jag Spyr på alla människor, som ska fråga hur det är, när jag sitter där i kassan.. Får ångest redan nu när jag tänker på det!
När jag är på jobbet så är det just det jag gör, jobbar! Å det här är inget jag orkar sitta och prata om där..

OCH, jag är en stark människa. Jag ser mig inte som ett offer. Men... För det finns det alltid.. Men.

Just det här är nåt av det tyngsta jag varit med om. Och när jag väl bearbetat det, och kommit ur det, och fått perspektiv. Ja då kanske jag kan ta till mej det goda, som kommer ur det onda. Men det kan jag inte just nu. Just nu är det upp och ner.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Detta som har hänt måste vara otroligt jobbigt, men detta klarar du, det vet jag!

Sen har du ju världens bästa Tomas som finns där för dig ;-) Ni är så gulliga tillsammans! :-)



Jag ska inte fråga hur det är eller "är det sant att...." osv. när jag kommer och handlar med dig, utan bara säga Hej! som vanligt :-)



Jag brukar smyga in här nångång emellanåt, så nu vet du det ;-) Kram Marie (Tomas tremänning)

2009-11-26 @ 12:06:58
Postat av: barne

Ni är mina bästa vänner och jag önskar att vi bodde närmre varandra! JA jag är seriös.

2009-11-27 @ 01:00:47
Postat av: Helena

Jag håller me Marie: jag tänker oxå bara va precis som vanligt mot dej. Hur ska man annars va :)? Jag vet själv hur jobbigt det är när alla ska fråga å låtsas bry sej. Du vet ju vilka som verkligen bryr sej på riktigt å som finns där hela tiden. Tänker iaf ägna ett inlägg till bara dej idag i min blogg... puss på're, going!

2009-11-27 @ 08:35:20
URL: http://luzzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0