fina ord,

Fick jag i en kommentar här i mitt senaste inlägg! Dom värmde verkligen! Och även om man verkar stark, så är det inte alltid man känner sig så. Och att då och då få höra sånt, gör så otroligt mycket! Så tusen, tusen tack min vän!!

Under den här dagen har jag även samlat ihop mig själv, och tack vare vänner och familj insett en del saker.
Livet blir annorlunda, visst är det så. Men inte så mycket för mej.. Jag har alltid klarat mej. På antingen det ena eller det andra sättet.. Det är inte jag som är offer i det här sammanhanget. Och den som är det på riktigt, den tycker jag synd om! Även om det säkert inte kommer kännas lika bra i alla lägen. Det här har knappt börjat. Men hur det än är, kommer det aldrig vara mitt fel, Aldrig. Varje människa måste ta ansvar för sina egna handlingar. Jag kan aldrig ta ansvar för någon annans handlingar...

Ne, nu ska jag fortsätta städa. Rent är kung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0