Dagen idag..

Meeen helveeteee, vad arg jag blir när jag skrivit ett jävla inlägg å så försvinner det! Men aja, är ju bara att börja om igen då..

Har iaf kommit fram till, tillsammans med doktor Fabian, att jag ska vara hemma ett tag nu. Han ansåg att 3 månader skulle vara bra till och börja med.. Nedå, hehe, men 3 veckor iaf. Jag ska säga till er, som jag sa till honom...

Kort å gott så har jag ansett att, Sen jag flyttade tillbaka till Häjedalen(-04/05) Har jag känt att jag har varit tvungen att "visa" att det går bra för mej nu. Jag har försökt varit en bra mamma, en bra flickvän, en bra ex.flickvän, en bra kollega, en bra "arbetare", en bra familjemedlem, en bra vän, en människa som alltid kan ge bra råd, etc.. vad jag presterar, det har avgjort hur mycket jag är värd. Kallas med ett annat ord för självkänsla, i mitt fall en jävligt dålig en. I vilket fall så vart det så, att när det här nu hände, då gick luften ur mej. Alla krafter som jag en gång haft försvann. Jag som alltid klarat allt, orkar nu helt plötsligt ingenting.
Men, för det finns alltid ett men. det här är långtifrån över. Men att jag nu för en gångs skull, har gjort nånting för MIN del. Vilket var att be om ledigt ett tag. Bara det har hjälpt mej en bit upp. Så ljuset i tunneln har nu infunnit sig, å som av allt som händer en i livet.. Det som inte dödar härdar, å jag kommer gå ännu starkare ur det här!

Till alla mina vänner och människor som har förstått, vill jag bara säga TACK! Tack så jävla mycket! Å glöm inte, varje människa är värdefull!

Kommentarer
Postat av: Helena

Precis så har det ju varit, du har sagt det själv till mej en ggn. Men du har INGENTING att bevisa för nån. Om folk inte kan SE å acceptera att du är en HELT annan tjej nu så är det deras förlust. Då är det ju bara för att dom har valt att inte se. Men BRA GJORT att du har tagit det här beslutet för DIN egen skull :). You go! Puss

2009-11-30 @ 16:38:17
URL: http://luzzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0