Ha ha ha

Ja vad ska man säga. Kan ju börja med att min 8 månaders-telefon har ballat ur.. Men när vi låg i sängen i morse å jag började bli som mest frustrerad, så talade min söta pojkvän om för mej, att jag ska minsann vara nöjd. För i Afrika har dom inte ens nån telefon:) å vet ni vad, det har han alldeles rätt i:)

Det var nåt speciellt jag skulle skriva om. Men jag vettefan hur jag ska formulera mej. Jag kan säga att jag inte bryr mej, att det inte rör mej i ryggen... Å varför borde det liksom. Det är så livet går, synd för dej liksom. Töntiga små snorungar. Fast säger man så. Jag har vad jag har, det finns inget å ingen som kan ta det ifrån mej..... så ne, det är bara att konstatera, jag släpper det här å nu. Jag bryr mig inte, det rör mej inte i ryggen... Jag har nåt ni aldrig nånsin kommer få....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0