Aningens...

Mycket klokare man blir ibland.. När man får en förklaring,  en orsak. Aningens nöjd jag är, kommer nog få ett bra liv till slut. Sen lär man väl ha sina svackor, men vet man vad det beror på, så tror jag inte man faller lika hårt.. Man måste nog tillåta sig själv må dåligt med. Det är liksom så livet går... 
Men vad har man egentligen att klaga på? Jag har ett jobb, jag har ett hem, jag har en underbar dotter å pojkvän. Vad kan jag önska mig mer.. Det finns dom som inte har nåt eller nån, det finns dom som inte kan gå, å som inte kan äta själv. Det finns dom som inte har tak över huvuvdet å mat för dagen.. Som Micke Bladh skulle ha sagt: Det är ett jävla i-landsproblem... Nu har jag intalat mig själv detta i 3 dagar, får se om det funkar i längden:D

Tycker om dej sötnos:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0