Sammanfattning av helgen

Citerar:

Om helgens fest:     Thomas Wibler: Jag var där i 10 minuter, konstaterade att det bara var småungar där... Å drog!
                                     Emil Karlgren: Det var bara störfolk där...

Om mitt tillstånd:      Mikkelsson: Du var som ett tomt skal, det var liksom ingen där..
                                     Emil Karlgren: Man blir aldrig för gammal för en fjortisfylla

Min sammanfattning: ..............


Har precis kommit hem från en ridtur med lillasyrran, skönt så ini.. Det går inte å förklara det underbara med hästar å stallet.. Man kan liksom må dåligt, å så kommer man till stallet å allt bara rinner av en.. Så jävla underbart, som sis å jag konstaterade! Men nu kommer hon som en tornado nerför trappen å gapar, så det är bäst att jag slutar.. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0