Medmänniskor..

Jag får ofta höra: Men du ska inte bry dej så mycket om andra, det är inte ditt problem.. Idag har jag och Jeanette diskuterat det en del.. Kom fram till det att inte undra på varför världen ser ur som den den gör idag. Jag menar om ALLA människor tog ställning mot det som var fel/den som gör fel, så finns det ju inget annat alternativ än att göra det som är rätt. Men Icke, istället får jag alltid höra;bry dej inte så mycket, elr bry dig om dej själv istället.. Men jag menar, när människor kan passera en pågående våldtäkt utan att ens reagera, Vafaan är det då som rör sig i dessa huvuden.. Nej, nu ska jag börja med att ta ställning, nu ska jag börja bry mig om mina medmänniskor och göra det som är rätt!

Solen skiner, men jag ska diska...  Hehe, Helena, hade ett meddelande i röstbrevlådan när jag satte igång luren i morse, men skumt, det var nån som pratade finska;) Dags å åka båt snart:P  Saknar dej, hitt på nå nån dag?!

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: H

Va??? Haha. Mäh! Alltså min tfn, den är ungefär lika knäpp som din å ändå har den inte touchscreen ;). Den har gjort så förut men det va längesen så jag trodde den va "frisk" nu. Men icke. Jaa vi vet ju vart vi har sovplats isf hahaha! Ojoj, sanslöst ;). Ja jag saknar dej me! I veckan ses vi!!! Puss

2009-03-21 @ 17:07:08
Postat av: Anonym

Eller du kanske mena att det där meddelandet va från nån "annan"? Hehe... för va jag kunde se så har jag inte råkat ringa dej :) hahaha... skumt ;)!!

2009-03-21 @ 17:15:48
Postat av: Anonym

Hehe, yes babe, de va någon annan;)

2009-03-21 @ 21:29:03
Postat av: H

Va det nån på J? Hahaha! Vad sades? Fan vill höra, kanske kan lista ut vad som sades ;). Vi kanske ska anta det där erbjudandet snart ändå. Påsken vore ju great men skit att du jobbar!

2009-03-22 @ 11:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0