Jippie..

Tror jag letar nån som inte finns liksom.. Å säkert är det lika mycket fel på mej.. MEN, att bli sviken är inte riktigt min grej, å även om man har sina ups and downs så är ärligheten viktigast. Jag vet det, å jag vet även att jag är kass på det själv.. Just därför är det extra viktigt för mej... Men men, så kan det gå.. Å även om man tycker om nån ovanligt mycket, så är ärlighten viktigast.. Iaf för mej..

Nu ska jag å Tove dra hem å kika på melodifestivalen å äta chips..

Å jag säger bara en sak... Helvete!

Men tack å hej, å för faan, ta hand om dom ni är kära i.. en så jävla använd mening som :ta varandra inte för givet, är så jävla viktig å rätt egentligen... Man ska göra dom små sakerna som förgyller vardagen, så som man gjorde i början.. Elr, som sagt, så letar jag nåt som inte finns.......




Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Tjejen. Hur har du det? :-)

Kramar

2009-03-08 @ 07:38:22
URL: http://lottans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0