det är inte ofta..

Jag inte finner några ord. Men nu gör jag inte det... Det är tomt bara... Jag fattar liksom bara inte...
men jag vet att det går över och jag vet att jag inte är ensam. Det är bara det, även om det var mitt val så var det inte riktigt det ändå...... Men men.. Det blir min egen förlust..

Thåström säger nåt om att man har tur om man har hittat kärleken... Jag säger att man måste älska sig själv, för att kunna älska någon annan... Så hur går det då om man älskar någon, men inte sej själv... Ja, bra fråga.. Är nog en del människor som kan ställa sig den!

Tack å hej:/

Kommentarer
Postat av: Frugan

Hörredu frugan min, hur äre egentligen? Vi må höras! Puss <3

2009-03-09 @ 19:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0