Dagens konstateranden

  • Konstaterande 1, Om Bjärn ska vara hos Petra nåt mer är det B A R N E som dammsuger mattan....
  • Konstaterande 2, Jag har tydligen dåligt minne eftersom jag har glömt bort mina konstateranden som jag alldeles nyss kom ihåg..                                                                                                                                                                                                     
måste fundera en stund....

Ja just ja.....
  • Konstaterande 3(dock ej mitt konstaterande) Jag är tydligen dum i huvudet....

Kommentarer
Postat av: barnebus

Annars vare ju så att om barne tog hundarna eller hur fan det nu va så skulle järnpetra dammsuga mattjäveln! Over and tjut!

2009-03-22 @ 23:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0