Min namnsdag idag.

Fick en blomma av mina fina pojke, kära svärmor ladda telefon å mormor å Kenneth köpte choklad:) Av min egen familj: Inte ens ett grattis.. Tror jag ska konvertera till Tomas familj:D 

Men nedå, ja e int bitter.. 

Vi är liksom bara så i min familj, vi kommer inte ens ihåg varandra.. Det är nästa så Zehlina brukar gå förbi mej ibland å liksom inte riktigt känna igen mej. Men äh, det är väl ingen större fara med det:().. Vi ska ju mest troligtvis på ihop i höst å det vore väl fan om det var lika då.. Men Z, det blir då till å städa efter sig:P

Kommentarer
Postat av: SYSTER ZEHLINA

hahah, okej, förlåt.. Men du brukar ju aldrig komma ihåg min namnsta satt..

Och i höst så äre nog du som kommer få städa efter mig. Eller så hyr vi en som kan städa åt oss. Tycker det låter bättre ja.. :) SLUTA KALLA MIG FÖR TJOCKIS! :P Puss påre systeryster

2009-06-30 @ 16:07:46
URL: http://somedaywedie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0