Livet i största allmänhet.

Känner mej rätt så nöjd liksom. Är mycket jag inte har i livet, men vad har man då att kämpa för liksom? I helgen var vi med Tomas föräldrar i deras sommarstuga, grillade lite korv, åkte lite hoj å fiskade(bror å Tomas iaf). Aldrig är man väl så avslappnad som en sån gång.. En sommarstuga är nåt jag ska ha en vacker dag, ingen el och med utedass, det är de som är grejen:).. 
Tårtkalas hos Mikkelsson på fredag, då ska jag allt baka en fin tårta till min lilla Mikkel.. Är fortafarande helt nöjd över min matchmaking å ser ett långt å lyckligt förhållande för mina två vänner:) 

Men nu ska jag gå å krypa ner i soffan brevid min pojkvän:) Han har lagat mat idag, lövbiffsrullader(?) O C H även diskat. Det är nästan helt sinnessjukt vilken Jävla BRA kille jag har! ;)

Puss på er alla:P Som Pink så fint säger(sjunger) Nothin´can touch me....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0